Ik geloof dat je vraag verkeerd begrepen wordt. Alle antwoorden gaan er van uit dat degene waar jij het over hebt zelf een mooie stem heeft of niet soms.

Als antwoord het volgende: Afnemen van interviews bij een castingbureau voor het werven van mensen met een mooie stem of een gezocht accent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Inspreken van animatiefilms/ tekenfilms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cabaretier misschien maar dat moet wel in je zitten natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb me er wel eens in verdiept, je kunt je aanmelden bij een stemmenbureau, maar dan moet je eigenlijk eerst wel een soort cursus bij hun volgen, het is niet gemakkelijk. Ik heb wel eens auditie gedaan en je wilt niet weten hoe lastig het is om bijv. zonder accent te spreken, wat ze meestal wel willen, of alles foutloos te zeggen.
Als je echt wilt, is het wel handig in de buurt van Hilversum te wonen, daar worden de meeste opnamen gemaakt maar houd er rekening mee dat veel acteurs die opdrachten krijgen, die doen dat als schnabbel erbij, alleen van acteren kunnen ze blijkbaar niet leven en ze hebben meestal een goede opleiding gehad.
Luister maar eens naar de reclames op tv, vaak hoor je dezelfden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
telefonist (e) worden .Of op de service afdeliong van 'n bedrijf gaan werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
logopedist of tolk (maar voor die laatste moet je dan wel een favoriet accent / taal hebben ;) )