Nee. Sterker nog, als 13-jarige mag je nog helemaal nergens werken, of je moet geluk hebben met ouders die een eigen bedrijf hebben, een buurjongen met een krantenwijk of een oppasadresje. Maar zeker het eerste jaar blijft het nog bedelen, en pas vanaf 15 kun je echt serieus iets gaan doen. In een winkel werken is echter in de regel pas vanaf 16 jaar mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die is er niet.

De minimumleeftijd is 15 jaar, hoewel de meeste winkels toch zoeken naar mensen van minimaal 16 jaar jong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan uiteraard altijd zwart werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
post rondbrengen of autos wassen bij een bedrijf wel na schooltijd natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij mag folders of een weekkrant rondbrengen. (geen ochtendkrant, want je mag nog niet zo vroeg werken)
Kijk eens bij interlanden.nl. Daar kun je je aanmelden voor het rondbrengen van folders.