is er werk in Amstelveen voor 14 jarige?

ik ben nu 4 maanden 14 en zoek een andere baan. ik bezorg nu volders maar dat vind ik niet zo'n leuke baan. het ook nog al zwaar. dus zoek ik nu een andere baan in de buurt. ik woon in Amstelveen, in Bovenkerk.
als u een leuke baan voor mij hebt dan zou ik dat graag te horen willen krijgen.
zoals afwassen (in een restaurant), oppassen, auto's wassen. in een kas werken, helpen bij een keuken (in een bejaarde tehuis), een bloemenwinkel.
maar geen folder wijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vakken vullen in een supermarkt mag wel.
Auto s wassen, kan je altijd doen. Maak een eigen foldertje en bezorg dat bv bij een serviceflat. Of in een straat, Zeg dat je dan en dan bij de flat bent, of in die straat.
Oppassen op kleine kinderen kan ook. Hang een kaartje bij de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee dat is er niet. Vanaf je 15de heb je meer mogelijkheden.
wel kan je vrijwilligerswerk doen bij een dierenasiel bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gaan acteren Ik heb gehoord dat je dat je daar veel geld mee verdient hangt van u rol af sommige verdienen 100 per uur