Een tandarts met praktijk is een ondernemer. Hoe meer uren hij maakt hoe meer hij verdiend. Hij heeft het dus zelf in de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is bij zichzelf in dienst en bepaalt dus zijn eigen salaris op basis van wat zijn praktijk oplevert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tandarts gevestigd als zelfstandige of werkzaam in een groepspraktijk: -afhankelijk van het aantal
patienten en van de behandeling
die er wordt verricht
bruto: 9800 euro per jaar
salarisindicatie voor 2010

Toegevoegd na 42 minuten:
98000 euro per jaar bedoel ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
98duizend staat er in de bron die je aanhaalt. Lijkt me ook logischer. 9800 per jaar is minder dan het minimumloon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OEPS fout gemaakt
De antwoorden dat hij zelf zijn salaris bepaalt is natuurlijk onzin. Want hij kan natuurlijk zichzelf op de loonlijst zetten voor 2 ton per jaar, maar als hij niet genoeg winst behaalt kan hij de tent snel dichtdoen.
Het is afhankelijk van de grote van zijn praktijk, maar hij moet normaal gesproken met gemak 100.000 euro halen. Draait hij extra overuren en heeft hij een drukke praktijk dan kan het flink oplopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij .... bepaalt zijn eigen salaris op basis van wat zijn praktijk oplevert. Wat is daar fout aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets