wat bedoelen ze met: Ik durf te zeggen waar het op staat ?

http://www.mbowijzer.nl/site/beroepen/?rasterid=643

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kan mee bedoeld worden dat je geen meeloper bent. Je durft een mening te hebben, die niet zo populair is bij anderen, en je durft die mening ook te uiten.

De zaak zelf is voor jou belangrijk en komt op de eerste plaats. De mogelijke konsekwenties van het uiten van je mening, zoals je populariteit bij anderen komt pas op de 2e plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar bedoelen ze mee dat je de waarheid durft te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je blad voor de mond neemt

Toegevoegd na 31 seconden:
tussen je en blad moet geen

dus : dat je geen blad voor de mond neemt