Waar kan ik werken op 16 jarige leeftijd?

Ik zou graag willen werken, aangezien ik door bepaalde redenen niet naar school ga de komende tijd. Ik ben sinds september 16 jaar geworden. Weten jullie leuke plekjes om te werken of waar ik mág werken? En hebben jullie voorbeelden van wat je allemaal kan/mag doen op mijn leeftijd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan vaak wel in een winkel terecht. Misschien kledingwinkel of in de horeca misschien.

Werken en leren (1 dag in de week) via ROC's door heel Nederland, bijvoorbeeld BBL. Toegevoegd na 1 minuut: Volgens mij ben je tussen je 16e en 18e kwalificatieplichtig en MOET je naar school..........

Bronnen:
www.roc.nl

Supermarkt, kledingwinkel, folders lopen, kranten lopen

je zou ook vakken kunnen vullen in de supermarkten.. krantenwijken rijden. folders rondbrengen, en zelfs als je een certificaat hebt, pizza's kunnen bezorgen..

in de tuin branche

Je bent goed met websites, misschien kun je daar iets meer mee gaan doen?

ik weet niet of het wat is hoor maar : in een bloemen winkel supermarkt vakken vullen misschien als je op een sport zit kan je daarmee bij kleinere kinderen helpen? Toegevoegd na 1 minuut: IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES!!

Productiewerk, hebben ze altijd wel iemand nodig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100