wanneer komt mijn pakketje van AliExpress?

Ik heb sinds 29 Juni iets besteld vanuit AliExpress, de 3 pakketjes heb ik een week later ontvangen. Nu moet ik nog op 2 andere pakketjes wachten, maar wat ik raar vind is dat er op mijn tracker staat dat het al op Amsterdam Schiphol geland is. De eerste pakketje is al geland op 6 Juli en de andere op 11 Juli, waarom heb ik het nog steeds niet gekregen terwijl het al in Nederland is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wacht ook nog steeds op een pakketje dat ik begin mei heb besteld. Denk dat het nooit meer aankomt. Wel even bij je AliExpress account vragen om extra "extended purchase protection".

Antwoorden (1)

Wellicht hangt ie bij de douane en bepalen ze nu een mooi invoerbedrag voor je..