Bezorgd DHL op een op de deur geplakt adres?

Ik heb een pakket twv 400 euro besteld, al staat dit nog op het oude adres (2 straten verderop). Ik heb een briefje op de duur geplakt met het nieuwe adres, bezorgen ze dit dan hier?

gr

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee. Het pakket wordt bezorgd op het bij de bestelling opgegeven adres.

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen? Nee, dat is helaas niet mogelijk. Neem contact op met de verzender als je het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen.
Amadea
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Staat dat huis leeg? Heb je er nog een sleutel van? Wonen er wel buren? Als ze het bij de buren afgeven komt het sowieso goed. Je bent het niet kwijt, maar het zal mogelijk een paar dagen langer duren voordat het bij jou is.