Wat gebeurd er met een postkaart als de adres niet klopt?

Ik wou vanuit Berlijn een postkaart sturen naar iemand van Madrid, maar ze had het verkeerde huisnummer gestuurd...
Iemand anders zijn brief, die een dag later verstuurd is, is wel aangekomen.
Mijn in ieder geval (nog) niet.
Is er eigenlijk nog hoop dat de kaart aankomen zal?
Of wat kan er gebeuren met de postkaart in zo'n geval?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

als de postkaart naar een ander huisnummer is gestuurd zal hij daar aankomen.
anders kan je vragen of die vriend hem even wil ophalen bij dat nummer.
suc6!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat laatste lijkt me een goed idee, eigenlijk moest het een verassing zijn. Toch bedankt