Waar kan men een heftruckcertificaat behalen, waarbij er rekening wordt gehouden met faalangst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou wel makkelijker zijn als je bij je vraag vermeld in welke regio het moet zijn want ik neem aan dat als je in bijvoorbeeld Groningen woont,je niet helemaal naar Limburg wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Regio maakt niet uit ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google even op
heftruckcertificaat halen voor mensen met faalangst.
Je komt dan verschillende hits tegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gegoogled, maar de faalangst opleiding geldt dan alléén voor rijbewijs. Als jij dan wél wat vindt, geef dan de sites door, aub! Dat zou geweldig zijn!

Antwoorden (1)

Ik zou me over het behalen van het certificaat niet zo druk maken, het 'examen' wordt door jouw instructeur afgenomen en stelt absoluut niets voor, als je je een heel klein beetje kunt redden met een heftruck ben je al geslaagd. Ik heb een heftruck/reachtruck/meeneemheftruck(Kooiaap)certificaat behaald en vraag mij nog steeds af wat voor zin het heeft gehad dat ik het behaalt heb, want het stelde echt helemaal niets voor. Ook de theorie is lagere school niveau, dus ik zou er, ondanks de faalangst, er gewoon aan beginnen. Bijna elke verkeersschool die logistieke opleidingen verzorgt leid ook op voor het heftruckcertificaat.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is wel degelijk verschil tussen de instructeurs en de bedrijven die examens en cursussen afnemen,sommige zijn echt heel streng en kom je echt niet zomaar met een certificaat naar buiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat mijn vriend een cursus heeft gedaan, en dat het niet lukte door faalangst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het hier eens.
Bel het bedrijf op en leg de situatie uit. http://www.koenen-intern-transport.nl/opleidingen?PHPSESSID=fa2b540b0a8bbdd19341dbbba73b1fd7