Ik ben op zoek naar een vervoerder van een pakket van 250x65x40 cm. Wie verzend dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Computoon
10 jaar geleden
Een transportbedrijf. Die zijn gemakkelijk te vinden via Google als je werkt met de zoekwoorden 'transport' en je woonplaats of directe omgeving daarvan. De lengtemaat is te lang voor de bekende bedrijven in de pakkettenlogistiek als DPD, DHL en TNT. Bij DPD mag de maximale lengte 1,75 m zijn, bij DHL 1,20 (bij de meeste verzendopties) en bij TNT 1,76 m (boven een bepaald gewicht).

Antwoorden (2)

Jan Tromp is een goeie waar ik veel goede ervaringen mee heb gehad.

Dit is wel zakelijk maar zou zo snel niet weten waar je het particulier mee moeten sturen. PostNL dacht ik ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bert Verheijen Assemblage, ook voor particulieren.