Wat betekend ? : De zending is opgeslagen tot nadere verwerking.

Ik heb een product besteld en het word verstuurd met dhl maar als ik naar mijn pakket status kijk dan staat er als laatste status update ''De zending is opgeslagen tot nadere verwerking.'' Wat bedoelen ze daar precies mee ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K
Antoni
8 jaar geleden
Kan je daarover niet gewoon het beste informeren bij DHL?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beetje onheilspellend van DHL en is een (letterlijke) vertaling van "Shipment on hold". Het kan zijn dat de douane het pakket nog moet inspecteren. Het gekke is dat die melding ook zo weer kan verdwijenen en dat er opeens een geel-rode bus voor je deur staat, kan je niks van zeggen..

Antwoorden (1)

dat het pakket opgeslagen ligt misschien ivm met een vrijedag. en zodra ze weer beginnen met werken gaan ze verder met verwerking