Als ik iets wil verstuur met POSTNL mag ik dat dan ook gewoon versturen in de orginele verpakking zonder doos er omheen? In mijn geval een speakerset.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ja hoor als het adres er maar duidelijk op staat en dat het goed verpakt is. en niet makkelijk te openen is zonder zichtbare verbreking.
toch voor privacy reden is een papiertje er om heen toch wel verstandig maar het hoeft niet.
12 jaar geleden
Zolang er maar geen verwarring kan ontstaan wie de geadresseerde is (zet het adres op een flink etiket o.i.d.) lijkt dat me geen probleem.
Ik neem aan dat de oorspronkelijke verpakking stevig genoeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit mag, maar om diefstal te voorkomen zou ik er nog een grijze vuilniszak om heen vouwen zodat niemand ziet wat erin zit.. Geloof me er word veel gestolen bij de tnt post dus je moet ze niet laten zien wat er in de doos zit..

Je hoeft dus niet speciaal een doos te kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt !!
Bij mij zijn al Drie dingen zoekgeraakt..
Geen kat op het spek binden.
Even wat er kwijt is
Laptop
Pandora armband
Dvd box ghost wisperer alle seizoenen.
Alle dure dingen, tewijl al ik iets simpel bestel krijg ik het altijd