Als donderdag avond mijn pakketje is verzonden met GLS transport, zou ik hem dan op maandag krijgen?

Mijn ouders zeggen dat meestal op maandag niet gelijk wordt geleverd, maar het pakket hoeft nu nog zo'n 40km afleggen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Heb je geen code gekregen dat je het pakketje kan volgen?

Ik denk het niet want hij zou morgen waarschijnlijk pas verwerkt worden. Of het zou morgen vroeg verwerkt moeten worden dan heb je kans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gekeken met de track and trace, en bevindt zich nu in een opslag in zwolle, en hij moet naar deventer (40km).
Als hij donderdag avond echt is verzonden, dan zul je hem maandag moeten ontvangen!
Als je hem maandag niet hebt, dan heeft het pakketje hoogst waarschijnlijk vertraging gehad bij de verzender!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
normaal ontvang je het pakketje binnen 24 uur op werkdagen.dusje moet het dan zeker op maandag ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor 17,00 uur aangeleverd is meestal de andere werkdag bezorgen