Gewoon goed inpakken en dan naar postkantoor brengen
Kijk of je het zo kunt inpakken dat het nog in de brievenbus past dat scheelt verzend kosten
Al maakt dat niet zoveel uit natuurlijk, hij betaald ook de verzend kosten, wat normaal is.

De prijzen op marktplaats zijn altijd zonder verzendkosten meegerekend tenzij je het anders specificeert

Laat hem wel vooraf betalen hoor
geen gezeur daarover als het erg duur is is rembours wellicht een optie
en als je het verstuurd en het is groter dan een brief.
dan krijg je altijd een track en trace nummer die kan je dan aan hem mailen zodat hij de zending kan volgen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

via TNT post, maar doe het alleen als u hem of haar echt kan vertrouwen,a nders bent u uw spullen kwijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of nog beter: pas versturen als het geld binnen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen: alléén versturen als het geld binnen is!
Goed inpakken, adres en afzender erop en naar het postkantoor brengen. Daar hoor je wat de zending kost.

Als het niet door de brievenbus past is het in ieder geval duurder dan 6 euro.
13 jaar geleden
Ga naar je plaatselijke supermarkt een haal een lege doos waar de goederen in passen. Plak de doos goed dicht en voorzie het geheel van een etiket met de adresgegevens van degene naar wie je het opstuurt. Ga vervolgens naar een TNT service punt en laat je pakket frankeren naar gewicht. Het service punt zal zorgen voor de bezorging. Zeker weten of het aankomt? Meld dan bij het servicepunt dat je het aangetekend wil laten versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraf laten betalen of onder rembours versturen.

http://www.tntpost.nl/zakelijk/pakket/pakket-betaalservice/

Toegevoegd na 44 seconden:
Wel goed inpakken van tevoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas opsturen, als je het geld heb ontvangen. Gouden regel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat eerst het geld overmaken op je rekening.
Een doos v/d supermarkt kost niks.
Vuk de doos evt op met opgepropte kranten tegen beschadigen.
Als het niet door de brievenbus past kost het 6,75 euro.
Bij het afgeven op het postkantoor,krijg je een papiertje met een barcode.
Als je die barcode naar de ontvanger stuurt,kan deze de zending volgen en weet hij wanneer het pakket ongeveer bezorgd word.
Tevens heb jij dan een bewijs dat je het wel opgestuurd hebt.
Vraag na ontvangst even een bevestiging,of het goed ontvangen is.
Voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst laten betalen, bv. met paypal.
De koper is dan verzekerd tegen bedrog en jij van betaling (paypalaccount is eenvoudig aan te maken.
Dan inderdaad doosje halen en opvullen met artikel en schokdempend materiaal (papier, noppenfolie schuimplastic.
Vraag een redelijk bedrag (verzendkosten en kosten paypal (2% van totaalbedrag.)
Dit laatste zet kopers sneller aan tot zakendoen en betalen omdat ze verzekerd zijn van levering.
Ik heb dit vaak zo gedaan en het werkt prima.
Vergeet adres EN retouradres niet.
Met tracktrace kan het pakket gevolgd worden en is de kans op verdwijnen kleiner.