Wat kost het versturen van een pakket naar de VS nou echt?De informatie op postnl.nl is onduidelijk.

Ik probeer erachter te komen hoeveel het kost om met PostNL een pakket van 1 kilo op te sturen naar de VS. Er zijn twee pagina's die een volstrekt ander bedrag tonen. Het is een doosje van 21x17x8cm.

http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/?country=USA

http://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/

Snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet alleen volume, maar ook gewicht is van belang bij verzenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb erbij vermeld dat het gaat om een pakketje van 1 kilo.

Het beste antwoord

Via jouw tweede link kan ik een pakket versturen met de online verzendservice, dat is blijkbaar niet mogelijk naar de VS. Wellicht is dat omdat je verplicht bent een douaneformulier bij te voegen.

Ik denk dat je moet uit gaan van je eerste link. Dus €18,- zonder Track & Trace en €24,30 met Track & Trace.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat ik hem snap, dankje. Die verzendservice is er trouwens wel voor de VS, maar die 9 euro geldt dan waarschijnlijk alleen in Zone 1 van Europa.