Zijn er bedrijven die mensen aanbieden om met hun reclame auto te rijden ?

Zo, ja waar kan ik meer info over vinden ? Zijn er ook bedrijven die auto te gebruik leen geven om zoveel kilometers te rijden met de auto van hun met reclames erop ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (4)

Hier is een website. Je krijgt er geen auto bij, het is de bedoeling dat al een auto hebt.
14 jaar geleden
Hier nog een website en als je op google zoekt onder reclame rijden vind je er nog meer.

www.geldopwielen.nl/

Toegevoegd na 26 minuten:
Succes met zoeken, er staan er veel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie regelmatig dames rijden in een opvallende Red Bull mini. Op het dak is een grote versie van een red Bull blik gemonteerd. De dames vertelden me een keer dat ze betaald krijgen voor zoveel mogelijk kilometers maken.

Verder heb ik zelf ook wel eens zitten orienteren op welke bedrijven reclamestickers aanbrengen op de prive auto en daar geld voor geven. Echt goede deals kwam ik niet tegen. Over het algemeen worden er duidelijke eisen gesteld aan hoe nieuw de priveauto moet zijn en hoeveel kilometer er dagelijks afgelegd moeten worden en op welk traject. Priveauto wordt vervolgens dusdanig bestickerd dat je je eigen auto eigenlijk niet meer terug herkent. Vond het zelf in elk geval niet interessant genoeg meer, om met zo'n reclamebedrijf in zee te gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
www.geldopwielen.nl is al behoorlijk fake. Om mee te kunnen dingen naar reclame op je auto moet je eerst een abonnement bij geldopwielen afsluiten. Dit kost je minimaal 9,95 euro per maand.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het 'fake' is kun je inmiddels ook niet meer aanmelden!
kom maar naar apeldoorn

een gokhal heet daar nr one

die laat je voor 50euro per dag in een hele grote auto rijden