Hoe kan het dat mijn pakket niet is bezorgd, terwijl wij hele dag thuis waren?

Er stond op MijnPostNL dat mijn pakket omstreeks 11:30 - 13:30 werd bezorgd, maar toen keek ik op MijnPostNL dat wij niet thuis waren. Wat voor enorme onzin is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als het goed is, dan staat er ook ergens een telefoonnummer op MijnPostNL. Als je het pakketnummer weet, dan zou je kunnen informeren of het adres en/of de postcode wel goed vermeld staat op jouw pakket. Het kan zijn dat ze ergens in de straat wel aan de gesloten deur zijn geweest. (Heb ik zelf ooit meegemaakt).
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik woon ook in een flat. dus je moet zeker 3 keer aanbellen voordat wij de deur open doen. Misschien dat onze bel beneden niet is afgegaan?
Helaas gebeurt dit maar al te vaak met postnl.

De chauffeurs krijgen vaak zo veel werk, dat ze dit niet kunnen redden op 1 dag.

Het is voor de chauffeur dan gemakkelijker aan te geven dat ik er niet was.

Dit gebeurt regelmatig bij mijn bedrijf op een redelijk afgelegen industrieterrein. Altijd iemand aanwezig, toch gebeurt het te regelmatig dat ik het pakket na enkele dagen mag ophalen bij het postkantoor.

Postnl kan vaak niet waarmaken wat ze beloven. Op deze manier komt er in de statistieken te staan dat het pakket gewoon de volgende dag is afgeleverd. Maar in werkelijkheid kunnen ze vaak de hoeveelheid werk niet aan, of niet genoeg chauffeurs vinden die voor dat schandalig lage bedrag pakketten wil afleveren.