Wie kan zijn ervaring vertellen over het behalen van zijn rijbewijs c betreffende theorie/praktijk, ik moet het voor mijn werk gaan halen Groet Arjan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Arjan
Niet te lang leren,ik bedoel,niet drie vier vijf uur,achter elkaar want dan ben je de helft al vergeten ,mijn ervaring is een uur ,bv,s morgens en s avonds zo heb ik al mijn rijbewijzen gehaald
en overal de eerste keer voor geslaagd
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik heb al mijn rijbewijzen in één keer gehaald. De methode die ik heb gebruikt is het proberen te plaatsen van regels. Denk na over waarom een regel opgesteld kan zijn. Vaak kwam ik er zo uit.
Verder is het belangrijk dat je de dag voor je examen vroeg naar bed toe gaat. Probeer uitgerust te zijn wanneer je examen moet doen. Sta vroeg genoeg op om je te kunnen douchen, te ontbijten en rustig naar het CBR te rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb alles en heb ook jaren les gegeven voor de chauffeursdiploma's

Te is fout. Neem elke dag 20 minuten tot een half uur en lees alles regelmatig over. Doe zo veel mogelijk oefen vragen. Neem je tijd en beredeneer voor je zelf het antwoord. Ga NIET elke dag uren zitten, na 30 minuten ga je toch minder opnemen.

MEt rijlessen zou ik niet steeds maar een uurtje rijden.
Rij aansluitende uren en regelmatig per week. Niet 1 of 2 uur per week.
Het beste is in combi met een andere leerling blokken van 4 uur. Je leert dan namelijk erachter zittend ook van de fouten en aanmerkingen van de ander. je krijgt eigenlijk 4 uur les voor de prijs van 2!