waar kan ik een pakket van 50 kilo of meer versturen?

Moet iets van ongeveer 50 kilo versturen naar een adres in nederland,
Dus gewoon alles binnenlands,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Beste Diedje,

Google in jouw omgeving bodedienst.

Je komt daar bedrijven tegen waar je je pakket kan afleveren, zodat zij dit pakket in een systeem kunnen brengen waarbij een bodedienst in de buurt van jouw geadresseerde het pakket weer kan afleveren, c.q. jouw geadresseerde het pakket op kan halen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem contact op met DHL, of een andere koerier in (de buurt van) uw woonplaats
11 jaar geleden
Selektvracht is momenteel de marktleider in het verzenden van pakketjes door particulieren:

Kijk op de site voor het dichtsbijzijnde inleverpunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij dhl , tnt ,ups , zijn minimale en maximale pakket gewichten aan gegeven
dus heb je bijvoorbeeld een pakket van 50 kg dan dien je daar 2 pakketten van te maken zoals in de voorwaarden van de vervoerder staat , bij sommige is dat 32 kg anderen weer 25 kg , dat heeft te maken met de arbeidsomstandigheden van de chauffeur/bezorger , grotere pakkett en die niet deelbaar zijn qua inhoud , bijvoorbeeld motoronderdelen in een kist(je) dan kan je daar beter een (mini)pallet onder doen
meestal worden deze door een telefonische afspraak met een plaatselijke bodedienst
heb je geen pallet dan kan je vragen of de bode dienst een lege pallet meebrengt af gehaald ,onder een kist(je) kanj e ook twee balkjes timmeren zodat de pomp wagen er onder kan