Tot welke tijd bezorgt koeriersbedrijf GLS?

Ik heb een pakketje besteld op skateboard-webshop.nl en die zeiden dat het pakketje op dinsdag 8 juli bezorgd zou worden door GLS. Het is echter al 20:35 en ik heb nog niets. Heeft iemand ervaring met GLS en weten ze tot hoe laat GLS bezorgt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

GLS levert tot 18:00 paketten af.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen probleem, anders kan je altijd GLS bellen op hun nummer, kost wel 1 euro.