Kan je de douanekosten betalen met de pin als de DHL bezorger aan de deur staat?

Ik verwacht morgen of overmorgen een pakket uit het buitenland waar inklarings/douanekosten over betaald moeten worden. Dit wordt met DHL bezorgt. Weet iemand of je deze kosten kan pinnen bij de DHL bezorger als hij aan je deur staat? Of is het alleen contant?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Het is alleen contant. Ik heb een tijdje terug ook een DHL bezorger aan de deur gehad, en toen had ik niet genoeg contant geld in huis voor de extra kosten. Pinnen kon toen niet. Hij heeft het pakje weer meegenomen en bezorgd op een postkantoor bij mij in de buurt. En daar kon ik kiezen tussen pinnen of contant.