Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is het dichtst bijzijnde sorteercentrum van postnl?

Ik woon in zuid Limburg en zou graag willen weten waar het dichtst bijzijnde sorteer sorteercentrum van post nl is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Post Nl is met een reorganisatie bezig. Uiteindelijk wordt alle post op 8/9 plekken in Nederland gesorteerd. In Brabant en Utrecht zijn ze daar al mee bezig op andere plekken in Nederland zijn ze nog niet zover maar dat moet binnen een jaar gedaan zijn.

Zo'n sorteercentrum komt hier: Post.nl realiseert vanaf januari een nieuw pakjescentrum op Holtum-Noord in de gmeente Sittard-Geleen. Dagelijks moeten er 22.000 postpakketten door moderne apparatuur en 250 personeelsleden worden verwerkt.

Het kan bij jou dus nog zijn dat er nog kleinere sorteercentra zijn in Zuid-Limburg voorlopig.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het wordt wat lastiger, wat ik gaf is een pakjessorteercentrum. De andere antwoordgever geeft de oude situatie. Ik kan alleen zo snel geen informatie voor niet postnl'ers op internet vinden voor de juiste gegevens.

In Noordholland zijn nog heel veel kleine sorteercentra, stuk of 15-20 maar die locaties zijn niet openbaar op internet te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onze sorteercentra zijn gevestigd in:


Amsterdam (postcodegebied 1000-2199)
Den Haag (postcodegebied 2200-2899)
Rotterdam (postcodegebied 2900-3399)
Nieuwegein (postcodegebied 3400-4299)
Rotterdam (postcodegebied 4300-4999)
Den Bosch (postcodegebied 5000-6499)
Nieuwegein (postcodegebied 6500-6999)
Zwolle (postcodegebied 7000-9999)....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding