Aangetekende post naar het buitenland versturen

Van waardevolle of belangrijke post wilt u zeker zijn dat het aankomt. Dan kunt u het beste uw post Aangetekend versturen. Ook als u belangrijke post naar het buitenland stuurt.

Aangetekend

Aangetekende post krijgt vanaf het moment van afgifte een speciale, veilige behandeling en de ontvanger moet tekenen voor ontvangst. Zo weet u zeker dat uw post aankomt. En mocht het gebeuren dat uw waardevolle post beschadigd aankomt of onderweg kwijtraakt, dan heeft u mogelijk recht op een schadevergoeding van maximaal € 50,-.