Tracking vanuit China blijft hangen, wat nu?

Ik heb laatst een pakket besteld uit china. Nu blijft de tracking al een week hangen op: ^Shipped By air^, Dus het is vertrokken van uit china. Maar PostNl zegt nog niks ontvangen te hebben. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt! Groetjes Jesse

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Je zult gewoon even geduld moeten hebben kan zo maar even een weekje duren.
Utrecht
7 jaar geleden
Mijn pakjes die ik via Ebay (uit China) bestel, doen er doorgaans 2-4 weken over. Maak je niet druk over de tracking: dat werkt vaak niet goed.

Het beste antwoord

Je hebt pech.
Als het pakje incl. verzendkosten meer dan 22 euro is, dan kan het bij de douane hangen (let op je brievenbus, daar krijg je bericht over). Anderzins kan het pakje ook ergens vertraging hebben opgelopen, tracking vanuit China werkt niet altijd even goed. Het kan wel eens 2-3 maanden duren. Ik heb wel eens gehad dat een pakje uit China pas na 5 maanden aankwam, ik was de bestelling eigenlijk al vergeten.
6-8 weken is standaard met goedkope/gratis verzendkosten.
Ik heb vele honderden bestellingen in China gedaan. Verzendtijd of tracking is bagger, maar alles is uiteindelijk aangekomen. Alles wel onder 22 euro incl. verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank voor alle reacties allemaal! Ik ga nu maar inderdaad gewoon wat langer wachten. En Cezar ik haf het pakket gelukkig onder de 22€ gehouden. Ik wist ervan dat het anders onderschept kon worden ;)