De kans zit erin en is ook vrij groot, maar door omstandigheden kan het nooit 100% zijn. Misschien ben je op dat moment wel niet thuis, en wordt het mee terug genomen, als het niet bij de buren bezorgd mag worden, of als er rembours voor betaald moet worden. Ook kan de postwagen een ongeluk krijgen, waarbij hij terug moet gaan, en de post overgeladen wordt in een nieuwe auto waardoor er een dag uitstel kan zijn.

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarmee je geen 100% zekerheid kan hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt eraan welke status het pakket heeft, ligt het nog in het sorteercentrum, Is de chauffeur ermee onderweg? in het laatste geval heb je grote kans dat het vandaag aankomt