Ik heb per ongeluk een verkeerde stad op een envelop gezet, wordt deze brief dan nog wel goed bezorgd?

Ik schreef "6828 DM Haarlem", terwijl het "6828 DM Arnhem" had moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

Ja hoor, meestal wordt die wel goed bezorgd, de postcode is belangrijker dan de plaatsnaam.

Ik heb ook wel eens postgehad waarbij de als woonplaats Houten hadden opgeschreven, terwijl ik toch echt in een andere plaats woon.
Postcode klopte wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De kans is groot dat deze goed bezorgd wordt. Het zal misschien een paar dagen langer duren.

Ik heb zelf wel eens een brief ontvangen waarop alleen mijn naam en straat ingevuld waren. Geen postcode en plaats!
12 jaar geleden
De postcode is in eerste instantie bepalend, dus wordt de brief correct bezorgd. Het zal misschien wel een paar dagen langer duren voordat het zover is.
Amadea
12 jaar geleden
Hoi,Wat Rieneke zegt kan heel goed,maar het kan ook zijn dat je hem retour afzender krijgt (zeker als je JOU afzender op de envelop hebt staan).
Maar goed,het is afwachten dus...
Bronnen: