Ik las iets raars.Mammoet gaat een nieuwe viaduct plaatsen,in Zuidbroek(N33) De wielen kunnen 360 graden draaien...Dit snap ik ff. niet.Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit gaatom het transport systeem van mamoet. Ze gebruiken grote platte verrijbaare pontons die zelf waterpas stellen en metnwielen die 360 graden kunnen draaien zoad ze in alle richtingen kunnen stuuren. Zie foto, hier staan de wiellen 180 graden gedraaid. http://www.breakbulk.com/wp-content/uploads/2012/10/mammoethastings-ff.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraagsteller begreep al dat de wielen 360 graden kunnen draaien maar wil weten hoe dat kan....
het is eigenlijk heel simpel
dat systeem is net als de wieltjes van een bureau stoel alleen is de verticale as recht boven de wielen gemonteerd om de zware druk recht naar beneden op te vangen
mammoet houd ook open dagen , om te tonen hoe men werkt , en uitleg erbij
meestal in september , op mammoet .com vind je vast wel meer daarover
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://opendag2013.mammoet.com/Default.aspx?tabid=2580&language=nl-NL jammer is inderdaad net geweest....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgend jaar weer dan