Bezit camper 3500-7500 kg min/max toegestane snelheden op Europese. wegen voor deze wagens moeilijk tot niet te vinden , wie weet ze ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Volgens mij valt deze camper in de cat. vrachtwagens . min. 60 km en max. 80 op snelwegwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit valt onder vrachtwagens ,en daar gelden de bepalingen voor zoals vermeld op de borden die aan elke landsgrens staan. Het gaat te ver om voor alle eu landen de bepalingen op te noemen maar voor Nederland en Duitsland Max 80 KMh op snelwegen Min 60 KMh voor overige landen even op de borden kijken boij het binnenrijden van een land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
80 in NL/dld/belgie 90 in frankrijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijbewijs C = vrachtauto en bij elke grensovergang staan de bekende borden.
Anwb heeft redelijk overzichtelijke folders/kaarten (gratis voor leden) waar eea op vermeld staat.
Op de site camperleven.nl staat redelijk wat beschreven over de grote campers.