Kun je als vrachtwagen chauffeur met eigen vrachtwagen gewoon naar haven van Rotterdam rijden om container te transporteren?

Als je bv een trekker koopt kun je dan de volgende dag gewoon naar de haven rijden in de rij gaan staan en dan via je gegevens van bank etc container vervoeren naar een bedrijf en het geld later ontvangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Het bedrijf dat de container laat komen en die in de haven wordt gelost geeft een opdracht aan een vervoerder om de container op te halen. De vervoerspapieren en de inklaring gegevens worden dus via de opdrachtgever aan een trasporteur gegeven en daarmee kan het vervoer plaats vinden.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u
Ik snap het nu, bedankt

Andere antwoorden (1)

Nou nee, je zal toch nog de benodigde papieren moeten hebben. Bovendien weten de mensen in de haven niet waar jij met die container naar toerijdt. Gaat niet werken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Hoe dan wel freekfluweel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor papieren dan??
Het is dan toch logisch dat je naar de goede plek rijd.
ronron1212
11 jaar geleden
Nee je hebt geen opdracht gehad van de eigenaar van de container.