Ja, maar je betaalt je helemaal blauw aan de verzendkosten. Ze adverteren goedkoop, maar de verzendkosten vermelden ze pas als de bestelling bijna is afgerond. Je kunt beter ergens anders iets meer betalen voor het product maar dan weer veel minder voor het verzenden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel dat ik iets koop van 40$, hoeveel zou dat inclusief verzondkosten worden, ongeveer?

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan. FromUS2EU verzndt naar Nederland.
Je kan betalen met Credit Card als je vanuit Nederland bestelt Vanaf €22,- is het belastingvrij in te voeren.
11 jaar geleden
amc
11 jaar geleden
Oeps, foutje. Ik bedoel juist tot €22,- .
Tot €22,- betaal je geen douanerechten én geen omzetbelasting.
Van €22,- tot € 150,-; betaal je geen douanerechten maar wél omzetbelasting.
Hierbij geldt; douanerechten gaan over de waarde zonder
verzend en overige kosten, omzetbelasting wordt berekend over de waarde mét verzend en overige kosten.
Ja dat kan, maar reken wel op forse verzendkosten en mogelijk ook invoerrechten. En vooral die laatste kunnen erg oplopen. Je kunt beter amazon.co.uk gebruiken (Engeland), dan heb je geen invoerrechten en vaak ook geen verzendkosten.