komt er op zondag post??

ik heb iets besteld 2 tasjes en er is maar een gekomen op zaterdag komt de 2e dan op zondag of komt er helemaal geen post op zondag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (5)

Niet als het door TNT wordt bezorgd. Maar het is hier wel gebeurd dat er op zondag post in de bus werd gestopt. Dus het hangt af van het bezorgbedrijf.
Amadea
12 jaar geleden
tnt idd niet er zijn ook maar heel weinig andere bedrijven die dat wel op zondag brengen dus dat word wachten tot maandag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Met PostNL bedoelt wat vroeger TNT Post heette dan niet. Zondag is er geen Post die wordt bezorgt. Officieel niet. Misschien door andere postkantoren.
Maar de normale structuur is Maandag t/m Zaterdag.
Kheb het trouwens nooit meegemaakt dat het zondag post wordt bezorgt. Of het moet een uitzondering zijn zoals bijzondere post of rouwkaarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
1. Postkantoren bestaan niet meer 2. TNT pakketpost bestaat nog wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Postkantoren zoals bij de Bruna waar je je pakket op
kan halen. Heten als het goed is nog wel Postkantoren.
Worden nog wel zo genoemd. En ook zo gedefinieerd 2. TNT Express bezorgt pakketten, want TNT Post werd
gesplitst in twee onderdelen. En nu heet het bedrijf wat
post bezorgt: PostNL
http://www.postnl.nl/voorthuis/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt ook absoluut geen bijzondere post op zondag bezorgt zoals rouwkaarten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je met 'andere postkantoren' de concurrenten van Postnl, dus bijv sandd. Die mogen ook niet bezorgen op zondag (al zal een enkeling dat tegen de regels in misschien wel doen).
Heb dat nog nooit meegemaakt, want pakketjes worden vaak bezorgd rond werkdagen, en voor brieven is dat volgens mij ook zo. De meeste mensen werken volgens mij niet eens op zondag en dat geldt dan waarschijnlijk ook op het postkantoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van maandag tot en met zaterdag.
Nee alleen folders in sommige steden/dorpen