PostNL heeft een track and trace/niet-thuis service, maar bij mij werkt deze niet. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik heb al meerdere malen een track and trace code ontvangen en ook 1 maal een niet-thuis code (hiermee kan je aangeven welk tijdstip je thuis bent en de chauffeur het pakketje af kan leveren). Deze heb ik vervolgens op verschillende tijdstippen ingevoerd, maar hij heeft het nog geen enkele keer gedaan.

Doet hij het bij jullie wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vanmiddag was ik niet thuis en krijg óók zo'n 'niet-thuis code', deze werkte echter prima.. Misschien maak je continue dezelfde typfout? Of is de code nog niet in het systeem ingevoerd, dit tweede lijkt me echter niet het geval aangezien de postbode dit direct doet bij de poging tot afleveren, als deze mislukt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100