Adres doorkrassen en weer in de brievenbus doen, wel duidelijk doorkrassen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon op de envelop zetten, retour afzender, staat er geen retouradres op de envelop, kun je, in overleg met je ex, de envelop openen en kijken waar het vandaan komt, dan kun je daarnaar toe bellen en vragen of ze het adres willen wijzigen en een nieuwe brief sturen, maar het makkelijkst is het adres van je ex op de envelop schrijven en er verhuisd naar: bij te zetten, dit kan net als retour afzender zonder extra kosten op de post.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voorop de envelop schrijf je retour afzender, als er een afzender op de envelop vermeld staat, staat dat er niet op, dan zou ik de envelop open maken en kijken naar de afzender, is het belangrijke post, dan kun je het terugsturen en erbij schrijven dat je ex verhuisd is, is het onbelangrijk, dan kun je het weggooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mag jij niet, maar bij de post mogen ze dat ook niet, dus dan zou je net zo goed alles, zonder afzender op de envelop kunnen weggooien, maar dan heb je wel kans, als bijv je ex schulden maakt, jouw goede naam wordt beschadigt, ik heb dit voorhanden gehad met een kamerbewoner, ik kwam thuis en trof tot mijn schrik allemaal brieven op mijn huis aan, met openbare verkoop, dit had voorkomen kunnen worden door de post wel te openen, is toen wel opgelost, omdat adres deurwaarder op de aanplakbiljetten stond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Postnl mag WEL brieven openen! In Den Haag is een afdeling die toestemming van de rechter heeft om poststukken die niet bezorgd kunnen worden bij de geadresseerde of de afzender, geopend mogen worden om aan de hand van de inhoud misschien toch nog de afzender te kunnen achterhalen. Dus ook als er op de buitenkant geen afzender staat, toch op de bus gooien met vermelding "verhuisd' of "vertrokken".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt jol, dit wist ik niet, weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet vergeten te overleggen,
Anders breek je de wet je mag namelijk geen post openen die niet van jou is!
Naar de website gaan van post nl. (gratis verhuisservice) invullen en voila! Afgehandeld. Alle binnenkomende post doorkrassen en retour afzender en terug in de bus. Geef wel even aan niet meer op dit adres woonachtig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Binnenkomende post nog even doorkrassen tot de verhuisservice is geregeld bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je streept het adres door .maar ook rechts onder waar fe een code ziet ,
die streep je ook helemaal door.vervolgens zet je rechts waar plaats is aan de voorkant van de envelop veruisd retour en dan zet je de postcode erbij van waar die brief vanaf komt .staat er meestal bij ,dan komt deze wel weer goed aan
zet niet retour afzender op de envelop want dan krijg jij hem weer terug
de naam van de persoon moet je niet doorstrepen,
dus alleen het adreas ,en onder rechts staat zwarte code met jou huisnr en postcode soms staat er ook onder deze code een rode code streep die ook door
succes
Bronnen: