Als er vanochtend een pakketje is gepost bij post nl en hij is in het sorteercentrum wanneer komt die dan binnen??

Het gaat om een pakketje die ik het liefst maandag (sinterklaas) binnen wil hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het je geluk hebt en het gaat zoals het hoort dan is het maandag binnen.

Toegevoegd na 21 seconden:
Het moet als zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke balk is al oranje gekleurd? Want als alleen maar de eerste balk gekleurd is, dan komt jouw pakketje hoogst waarschijnlijk pas dinsdag. Dit heeft te maken omdat er vannacht niet gewerkt wordt. Is het 2e balkje al gekleurd, dan kun je rekening houden met maandag. Ik hoop voor je dat het maandag is, maar uit eigen ervaring ben ik bang dat het dinsdag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens spulletjes besteld en kon ik live me bestelling volgen meestal als het in de sorteercentrum aan gekomen is dan kan je het de volgende dag of de dag erop het binnen verwachten tenminste dit is de ervaring die ik zelf dan mee gemaakt heb