Watvoor envelop voor dvd hoesje?

Ik moet een dvd in dvd hoesje verzenden en wil graag een envelop die door de printer kan waar een dvd hoesje doorheen past (zo een plastic hoesje, waar games inzitten).
Welke envelop maat moet ik hiervoor hebben? er moet ook een factuur + brief beide op A4 formaat in passen.
En hoe heet die envelop? zodat ik kan kijken of ik deze kan beprinten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Ik denk dat je dan toch op een doosje of bubbelenvelop uitkomt, en dan etiketten nemen die in de printer kunnen en die er op plakken.
12 jaar geleden
een enveloppe die de maat heeft van de afschriften van de bank , ik meen A3 , daar kan je door A4 een keer dubbel te vouwen deze erin doen , en er past ook een cd eventueel met doosje in , t zal wel iets duurder zijn aan porto als je er een doosje mee verzend , zonder doosje zal je het net redden met briefporto zegel 1 denk ik
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
A3 is twee keer zo groot als A4. De helft van A4 is A5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok je zal wel gelijk hebben dan is het A5 , ik wist niet precies of dat nou op of aftelde , maar het gaat erom dat je mijn antwoord begrijpt , en dat doe je dus ook
In een normale huis tuin en keuken A4 envelop kan je weliswaar een DVD doen, en deze kan je ook in een gewone printer beprinten. Echter, beschadigen van de DVD is niet uitgesloten. Dus ik zou na een A4 envelop geprint te hebben, de DVD extra in een A5 bubbel envelop doen voor je hem in de grote envelop doet.

Een alternatief is om adreslabels te printen en deze op de envelop te plakken. En dan een envelop te kopen met bubbeltjes er in.