Hangt af hoe je het wilt versturen. Per vliegtuig express ben je gauw al meer dan 50 euro kwijt. Als je het per schip doet dan betaal je rond 5-10 euro per kilo volgens mij. Verder mag ik vragen wat je wilt versturen? Als het dure spulleb zijn zul je moeten proberen een alternatief te zoeken, er raken weleens dingen kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het versturen zelf zal tussen 75-125 euro liggen. Daar komen nog eens douane- en invoerrechten bij (samen ong. 25% van de waarde van wat je verstuurd) en brandstoftoeslag.
Al met al denk ik dat je een honderdje of 2 wel kwijt bent!