Naar ik aanneem parkeer je na je werk en in het weekend je vrachtauto op het industrieterrein en pak je hem 's morgens weer op.

In het geval dat je niet op je vaste plaats terecht kunt, kun je bij de gemeente, afdeling verkeer of milieu terecht, zij zullen jou dan voor tijdelijk een oplossing moeten bieden.

Collega
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op de andere helft van het industrieterrein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inkoppertje :) +
in de auto blijven slapen , tot ze klaar zijn met asfalteren , de meeste vrachtwagens hebben heerlijke bedjes

Toegevoegd na 3 minuten:
maar er zijn meerdere industrie terreinen in ede hoor
hij lijkt mij niet dat alle industrie terreinen tegelijk worden geasfalteerd , anders ff zoeken naar een terrein waar geen asfalt maar klinkers liggen ,