hoe kan ik UPS berijken in verband met een niet bezorgt paketje?

Ik heb een paar weken terug iets besteld op Dokteronline.com en het zou 3 werkdagen duuren , maar heb het nooit binnen gekregen , het zou worden verstuurd via UPS het zou kunnen dat iemand het pakje heeft terug gegeven en heeft gezegt dat er niets is besteld in verband met waar ik woon . Hoe kan ik dat paketje tog nog krijgen want ik heb al betaald.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Je moet geen contact opnemen met UPS maar met het bedrijf waar je het product besteld hebt. Dát is jouw contact.

Hoe dat bedrijf het verder afwikkelt met UPS is hun zaak maar jij hebt met UPS feitelijk niets te maken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst maar eens checken of het inderdaad wel verstuurd is en het adres controleren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ups geeft een pakketnummer (trackingcode) aan de afzender waarmee het pakje kan worden gevolgd. De afzender moet dus zo'n code hebben gekregen.
De leverancier is verantwoordelijk voor het correct afhandelen van je zending, neem contact op met dokteronline.com en vraag waar het pakketje blijft.. 3weken is veel te lang, anders kan je bij de bank de betaling ongedaan maken, ik dacht dat dit zelfs online kan bij internet bankieren