Bij een wegenbouwer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een autorijschool die ook vrachtwagenles geeft en leg het daar voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een oproepje doen op de site waar bedrijven en chauffeurs vaak komen kijken!
Daar zou je een bericht kunnen plaatsen met wat je voor ogen hebt, chauffeurs vinden het over het algemeen wel leuk om iemand een plezier te doen.

http://www.chauffeursforum.nl/forum.php

Toegevoegd na 44 seconden:
Hier boven de link naar het bekenste forum.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je hier een oproep plaatsen of een chauffeur iemand een dagje mee wil nemen?
succes