je kunt het proberen, maar de meest zullen er niet intrappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de normale postnl zal dit niet gaan lukken, denk ik.
Je zou het wel bij de andere pakketjes bezorgers kunnen proberen, dus via DHL of ups
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt er leuke tussen zitten hoor de postbode die bij ons kwam het pakketje op me werk brengen (terwijl thuis bezorgd had moeten worden€ nadat ik dat gewoon gevraagd had. Dus ik zou zeggen het is een poging waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een fooi geven helpt overal wel een beetje om wat extra service te bekomen. Maar een postbode kan volgens mij niet zomaar een tijdstip uitkiezen om een pakketje te komen brengen. Hij moet taken doen die hem opgedragen worden, waaronder ook het rondbrengen van pakketjes op een opgelegd tijdstip.

Toegevoegd na 1 minuut:
In België toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vaste postbode doet dat weleens voor me, zonder geld ook nog. Dus, waarom niet? Proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als postbode kreeg ik tussen 11 en half 12 mijn post (brieven en kleine pakjes) voor mijn eerste twee wijken.
De post voor bedrijven moest voor 12 uur bezorgd zijn, verder kon ik zelf mijn tijd en route kiezen, maar je doet het zo efficiënt mogelijk. rond half 2 kreeg ik dan de tassen voor mijn andere wijken, dus die kon ik niet eerder bezorgen.
uiteindelijk kom je op al je adressen zo rond dezelfde tijd iedere dag.
pakketjes die niet door de brievenbus passen krijg je niet op je fiets mee, maar doet een collega met een auto