Als het door de brievenbus past, dan kan dat gewoon morgen komen.
Informatie van de Bol.com site:
Onze bestellingen worden, met uitzondering van televisies, bezorgd door PostNL en PostNL Pakketten. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

In Nederland en België kunt u de bestelling op een door u gekozen adres laten bezorgen door PostNL of, wanneer dit wordt aangeboden, een Kiala afhaalpunt kiezen tijdens het bestelproces. Bestellingen met boeken, televisies, 2e hands artikelen en/of artikelen via een partner kunnen niet bij een Kiala-afhaalpunt worden bezorgd.
Zodra het pakket door het Kiala Punt wordt ontvangen, ontvangt u een bevestiging via e-mail. Met het nummer uit deze e-mail en een geldig legitimatiebewijs, kunt u uw pakket in ontvangst nemen bij het betreffende Kiala Punt.

Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL Pakketten verzonden, dan staat er in uw bestelstatus een 3S-nummer achter het bestelnummer. Als u op dit nummer klikt, kunt u op de site van PostNL zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Via TNT Post wel. (moet het wel leverbaar zijn)
12 jaar geleden
Ja, dat doen ze! Producten die op voorraad zijn, daarvoor zul je op een vrijdag ook op de site zien staan dat ze volgende dag in huis zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bol.com verzend de zaken als pakket per post. de post bezorgt ook op zaterdag. dus kan het morgen worden bezorgd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na een beetje te hebben gegoogled ben ik erachter gekomen dat bol.com gebruik maakt van 2 bezorgingsdiensten voor Tv's en zulke apparatuur levert UPS het af en zij bezorgen alleen op werkdagen.
Maar voor de andere dingen gebruiken ze PostNL en die bezorgen van Ma t/m Za

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus als ze het op vooraad hebben wat meestal vermeld staan bij de product informatie zou het mogelijk zijn dat je het morgen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je want bol.com heeft een 24 uur surves