Wat is er aan de hand met mijn pakket verzending?

Vrijdag om half 5 is mijn pakket verzonden. Ik kon 's avonds om half negen op track trace zien dat postnl de zending in het sorteercentrum had.

Zaterdag ochtend keek ik weer op track en trace maar opeens stond er: • Zending niet gevonden
Ik snap niet hoe dit kan, aangezien de code het eerst wel deed en het pakket nog niet bezorgd is.

Wat moet ik doen? Er zit een computer van 500 euro in dit pakket.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat zelf ook eens gehad, maar ondertussen was het wel gewoon goed gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop voor jou dat je je pakket wel verzekerd hebt verzonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er niets aan de hand behalve een administratief foutje.
Kijk maandagochtend nog eens, waarschijnlijk zie je het dan weer in het verzendproces zitten.
Ik had laatst een bezorger aan de deur die me mijn pakje niet kon geven omdat na het scannen van de code op zijn apparaatje stond 'niet gevonden'. Hij is later op de dag teruggekomen (met pakketje), toen alles ergens verderop in het systeem weer rechtgebreid was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag nog steeds niet binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, dan zou ik toch contact opnemen met de afzender.
Volgens mij wordt er vaak op maandag niet bezorgd, maar als het vandaag nog steeds niet komt zou ik me zorgen gaan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Barcode was beschadigt. Maar dat niet alleen. Mijn computer was vanbinnen helemaal verrot geschud :s En ik had al getekend voordat ik erachter kwam.

Andere antwoorden (1)

kijk op de site van postnl,daar vind je info/telefoonnummer i.v.m. klacht over pakketbezorging.
Mailen kan ook