Mag je een toetsenbord vanuit China naar Nederland brengen?

Mijn vader gaat binnenkort naar China toe om wat zaken te doen en hij wilt een 'Razer Blackwidow Chroma' meenemen voor mij.. Maar mijn vraag is.. Kan of mag me vader het meenemen? Mag het wel langs de douane? Ik ben bang dat het niet mag. Alvast bedank :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Utrecht
8 jaar geleden
Waarom zou het niet mogen? Lijkt me geen enkel probleem.
Voor artikelen duurder dan €430 moet wel invoerheffing betaald worden, maar zo duur zal dit toetsenbord wel niet zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hou je er rekening mee dat het dan wel eens geen qwerty, maar een azerty toetsenbord zou kunnen zijn , dat is wel even wennen met typen

Antwoorden (2)

Ja hoor, ik heb zo ook mijn MacBook gekocht: Mijn neefje kocht het in Nederland en nam die mee naar Turkije.
Zolang je zegt dat het van jou is is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een toetsenbord mag je wel meenemen als je zelfs een PC mag meenemen, dat is geen probleem want ik heb zelf een ps3 uit Amerika meegenomen.

Maar wat heb je aan een Chinees toetsenbord?