Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een track en trace code maar ik weet niet waar ik nu moet zoeken. Wat is nu standaard voor een particulier pakket. Postnl? Tnt? DHL?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meestal via hier: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou zeggen Postnl/TNT (die webpagina's zijn nog met elkaar doorverbonden). TNT begint meestal met iets van 3S (althans 1 cijfer + 1 letter) en dan een heel aantal cijfers en letters. Maar kan natuurlijk ook DHL zijn, is geen standaard voor. Gewoon proberen, kan niets gebeuren. Vanaf de homepages van deze bedrijven kun je doorklikken naar de T&T pagina's. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet ups niet en vele andere verzenders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnt heeft post onder gebracht bij een nieuw opgericht bedrijf namelijk POST NL deze verzorgt alleen de post die door de gleuf van de brievenbus past pakketjes komen dus met tnt dhl npd (nederlandse pakket dienst of ups , als je zelf een beetje in kan schatten hoe groot je pakket is wat je verstuurt of ontvangt kan je bij een van de 4 pakket vervoerders op de site kijken , als je een code bezit kom je er gauw genoeg achter bij welke vervoerder je moet zijn suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding