Wat betekent sjouwverkeer?

ik heb het gezien achterop een vrachtwagen van Haco. En gezocht met google, maar nul resultaat...

link is alleen de voorkant :(

http://www.bunk.nl/wp-content/gallery/snaplock/haco058.jpg

Toegevoegd na 1 minuut:
overigens op google kon ik niks vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt Belgisch haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij kwam gewoon uit Delft!!

Antwoorden (2)

Het zal wel een zelfbedachte term van Haco zijn.

Het staat op een vrachtwagen, een vrachtwagen is een bekend middel om veel producten te vervoeren.
Iets sjouwen is iets van een ene plek naar een andere plek brengen....

Als ik ergens sjouwverkeer zou lezen, dan zou ik inderdaad aan vrachtwagens denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sjouwen is of betekend ook werken.
dus werk verkeer.