Elk verhuisbedrijf ziet in zon opdracht een super mooie klus. Bel eens wat rond voor het krijgen van offertes.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan veel goede verhuisbedrijven,die van de polder naar de poesta willen rijden! Vraag maar eens een offerte aan en specificeer le bedoelingen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Die polder is bij wijze van spreken,evenals de poesta.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huur een vrachtauto en breng het er zelf heen dat is het goedkoopste .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk denk dat er genoeg Hongaren in Nederland te vinden zijn die je 'verder' kunnen helpen.
Ook op Wiki is veel info te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens op www.hongarije.startpagina.nl/prikbord