Is het mogelijk om een kast vanuit Frankrijk te transporteren?

Is het mogelijk een kast in Zuid West Frankrijk op te halen, in Lauzerte, Tarn et Garonne, 40 km ten zuiden van Cahors.
De maten van de kast zijn globaal: h 2m br 90cm d 40cm. De deur heeft een glazen ruit.
De bestemming is Den Haag.
Wat zouden de kosten zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou eens informeren bij je in de buurt, in het westland bijv, of er geen bedrijf groenten, fruit of bloemen die kant op transporteert, en een deal maken dat ze je kast meenemen als ze terugkomen. Zo heb ik de inhoud van m'n studentenkamer naar en later van Oostenrijk mee kunnen geven, toen ik daar voor een jaar naar toe ging. Het kostte een schijntje in vergelijking met een officieel transport- of verhuisbedrijf.
Ik zou er wél zelf voor zorgen, dat je kast goed verpakt is, want daar hebben ze de tijd en de materialen natuurlijk niet voor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is nou eens een goeie tip!
Gewoon een goed bedrijf inschakelen.
zeker met glazen deuren enzo heb je in elk geval garantie als er iet mis mocht gaan.
14 jaar geleden
Zo lang de kast in je auto past zoals je hem ook van Scheveningen naar Den Haag zou vervoeren is dit uiteraard mogelijk. Kosten heen en terug met alleen jij en je kast inclusief brandstof en Tol zal gemiddeld zo'n 375 Euro bedragen. Zet je kast wel goed vast, mede wegens de steil hellende wegen in Frankrijk.