Hoe veel kost het om 10 ft te verschepen naar Maputo (Mozambique)?

Hallo,

Wij gaan binnenkort verhuizen naar Swaziland. We willen dan wat dingen vanuit Nederland meenemen. We willen het graag laten verschepen. Het formaat van de container moet 10ft zijn en we willen de container huren. Dus mijn vraag is hoe duur is het verschepen en het huren van een zeecontainer? Het liefst hebben wij een goedkoop adresje. Ik heb zelf ook al op google gekeken, maar geen enkel bedrijf geeft zomaar zijn prijs vrij.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Ik weet niet wat er in een 10ft container gaat, maar via de onderstaande site kunt u de zeetarieven berekenen naar Maputo voor vracht tot 5 m³. Daarboven moet u inderdaad een offerte aanvragen.
In de tweede bron de tarieven voor het huren van een container.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in een 10 ft container gaat +/- 15 kuub,maar beste kanje gewooon navraag doen bij een verhuisberijf

Andere antwoorden (2)

Ik heb € 6000 betaald om een 10 ft container van Gent per camion naar Antwerpen vandaar naar Izmir (Turkije) over zee, en dan naar Alanya met de camion te verhuizen.
Dit is wel all-in, laden, lossen, huur container, papieren, enz.

Terplaatse zijn daar nog eens +/- € 1500 bijgekomen aan invoerrechten en "handling".

Als u alle facturen kunt voorleggen kan u de BTW in uw land terug betaald krijgen voor de inboedel, niet van de verhuiskosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is 10 ft echt nodig , weet je zeker dat het er in past , of misschien heb je ruimte ruimte over en kan je een 8 voet container huren of kopen , deze 8 ft container past precies in een 20 ft of 40 ft container , en zou dus als deel lading meekunnen in een 20 ft of 40 ft container , en dat zal zeker goed koper zijn als de 10 ft alleen om dat de meeste schepen alleen maar 20 of 40 ft laden misschien kan je er wat mee
tmt rotterdam verhuurt en verkoopt 8 ft containers
en op plaats van bestemming zou je zo'n 8 ft nog wel kunnen gebruiken of verkopen , ze wegen ongeveer 600 kg leeg