Zijn Flex Tech Firenze 25 een beetje betrouwbare scooters?

Mijn vriendin heeft een scooter nodig, Kwam deze tegen, en werd verliefd. Je kunt ze bij de wehkamp bestellen.

(Om discussies te voorkomen: Hij gaat niet op afbetaling. Dit is echt zonde voor je geld).

Het gaat er mij nu even om dat ze veilig de weg over kan gaan.

Linkje:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=SCO&ArtikelNummer=763366&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Flex%20Tech%20Firenze%2025&Nao=1&Ns=&N=186&cm_pi=Mijn_wehkamp-Bestellingen&cmid=WEHPER

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Vriend van me handelt in die dingen. Ze zijn overal te koop onder diverse merknamen. Wegligging is beetje bagger in vergelijking met ' n Vespa bijv. Er gaat verder niet echt veel aan kapot en als je hem gewoon in een winkel bij je in de buurt koopt heb je best goede service. Maar… ga er eerst eens op rijden want het kost niets maar is eigenlijk ook niet meer dan een leuke gadget.
Je kunt misschien beter een 2e handsje kopen met zoveel mogelijk garantie van een A merk.
Nog wat, ze zijn getest, tegen andere scooters. Moet je even naar zoeken op het internet maar ergens moet dat staan. Let op dat ze onder diverse namen te koop zijn, met verschillende frontjes etc. etc. Onderhuids is het dezelfde scooter. Hier in Brabant kost hij tussen de 850 (zelf nog wat monteren) en 1100 Euro.

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.scooterxpress.nl/scooter-review.html?no_cache=1

Toegevoegd na 12 minuten:
Hier staan er een heel stel online:
http://www.luuko.nl/
Best mooie dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hmmm heb de link bekeken, heb datzelfde model gezien bij een bromfietshandel, de betreffende verkoper zei dat ie het model nog niet zo lang "erin" had, en nog niet veel kon zeggen over de betrouwbaarheid, veel dunne plastic zit erop, en daar zet ik persoonlijk mijn vraagtekens bij
Heb zelf een keeway F-Act gekocht een aantal maanden geleden, hij bevalt me prima, ook ongeveer dezelfde prijs ( is er ook als 25 km/u ), ik zou in ieder geval nooit een scooter kopen via zon site, je moet om zon ding heen hebben gelopen, ff eraan gevoeld hebben.